höhö sorry

Höhö, sorry, jag har inte uppdaterat här på EVIGHETER. ;o
iaf nu så har jag inte spelat så mycket men min kompis pratade om ett spel i skolan och när jag har frågat stoffe om de så har han inte vetat vilket de är, förens jag skriver ut en bild på eb as cool snubbe därifrån, så sitter han och spelar just de spelet, lite epic fail där ;)
men jaja, spelet äger, jag äger allt äger
spelet heter plants vs zombies (y)

Det går ut på att man har ett hus som man ska skydda och en gräsmatta och sen så får man en pool också, man sätter ut blommer som skjuter typ ärtor ser det ut som och sen solroser som ger solar och mer typ pengar kan man kalla de för man kan handla blommor för pengarna.
spelet är riktigt svårt tillslut och när jag har förlorat på en bana så blir jag as arg och stänger av och spelar inte förens kvällen nästa dag ;p
Tävlingsmänniska heeeeej :o

Om någondag så kommer sannas julklapp haha
och snart så kommer cataclysm (stavning) :DDDDDD
ska bli gutt att spela lite wow igen, dock kommer jag nog inte hitta
jag hittade ju knappt på det gamla spelet och nu har dom ju gjort om Ogrimmar och alla ställen...läskigt värre.

men nu ska jag gå upp och kolla på någon film med min lilla bääääbis :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0