prao vecka = mycket spel

Är ju på prao denna veckan vilket innebär att jag är FRI från läxor :D
Har ju också med mig min gamla bärbara dator med massa spel, men när jag hade klarat spiderman, lejon kungen, mahjon och några till så tröttnde jag och gick in på
www.spela.se och köre lite sims 2 (dock väldigt dålig verision)
och NÅGON jag nämner inga namn råkade dra ut sladden så min perfekta familj blev inte sparad, men jaja, thats life.
men då blev inte de roligt längre så då laddade jag ner lite roliga spel på min pappas iphone...fast SHHH...det vet han inte om än ;p

nu sitter jag och drogar sönder frizzle fraz
www.spele.nl och dunkar björn rosenström på hög musik, bättre blir det inte!

Hade också tänkt att beställa ett nytt wow kort och kanske cataclysm, för jag är riktigt på riktigt levla humör :p

Mina gamla klasskompisar har tjatat på mig att jag måste testa att spela cs, eftersom att jag älskar wow så tycer dom att jag borde gilla cs , hittade ett gratis demo spel om cs, och det var seriöst det drygaste spelet jag någonsin har testat, jag förstod ingenting av de...
ovanligt ;p


tänkte skriva lite om vad jag tycker om olika spel.

WoW: jag tycker att det är ett grymt spel, om man är väldigt arg så kan man ta ut sin aggression på att döda grisar eller allianser, men då blir jag ofta argare för att jag inte hittar de jag vill men de löser sig alltid.

CS:  Jag förstod inte riktigt meingen med spelet, varför gjorde dom  cs när halo redan finns? , det är ungefär samma sak tycker jag

Halo;  roligare och bättre verision av cs dock så är det bara några få gånger jag har lust att spela det.

Michael Jackson moonwalker:  gammla spel är alltid kul att testa , detta spelet går ut på att man ska dansa ner olika snubbar och rädda barn, ett rikigt bra tidsfördriv.!

The sims;  riktigt roligt och bra spel, bra grafik och välgjort, dock så sabbar jag alltid för mig själv så jag tröttnar men det är ju inte spelets fel, jag ger spelet 4/5 poäng.

Lejon kungen;  det är ett spel som kräver koncentration och tid, man får inte vara för stressad för då triollar man ner eller hoppar på fel saker, det är också ett väldigt bra tidsfördriv

GTA4;  det är ett riktigt kul spel, faktigst så tror jag att det är mitt favorit spel , man får testa på den kriminella världen köra över människor skjuta poliser och allt annat coolt som man har drömt om någon gång :p

Nääe, nu börjar jag känna mig sjuk igen, ni får mer spel i morgon nu ska jag sova, GOD NATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0