spelat wii

Storebror och jag har precis spelat wii ...:)
jag fick högst rekord  i vattenskidor eller vad de nu heteer :)
idag så ska vi åka in och köpa en iphone till mig som jag ska få i födelsedags present och då kommer jag säkert ladda ner rätt så många spel och då har jag ju lite att blogga om :P
jag har bloggtorka så att det bara skricker om de jag har inte ens något att skriva på min andra blogg (www.slutterudd.blogg.se)

volleyboll turnering på tisdag mitt lag ska vara datanördar ;)
typ ha tangentbord , headset, speltröjor, blekta mjukisbyxor och se allmänt slita ut ....som man gör närt man har spelat några dagar....nättär....osv.. :P


jaaaoo..nu har jag inte så mycket mer att skriva jag kommer nog blogga sen när jag fått min mobil också

cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0