WoW

Är lite deprimerad för mitt wow kort har gått ut och jag har inga pengar att köpa ett nytt för...
Dock så har jag en spelnörd till storebror också så han har alltid något spel som man kan köra.

Igår så spelade vi till exempel Street of rage 3 och power rangers the movie game , jag  ägde lätt sönder på de spelen.

När jag spelar så är jag ganska duktig på figthning spel där man ska sparka slåss och knäcka huvuden tex tekken 5.

När jag spelar så gör jag alltid en speciell karaktär till min favorit i tekken 5 så är det "min lilla flicka" hon är japansk med två svarta tofsar och blåa kläder.
på wow så har jag min blood elf paladin Tuddiss lv 65.
På sims så har jag dock många olika familjer som jag spelar på för jag gör alltid något som jag egentligen inte ska och då tröttnar jag genast på den familjen.
jag spelar även silent hill, resident evil, mortal kombat, lego star wars, lego batman, lego indiana jones, lego harry potter och även några wii spel.

när jag spelar så kör jag helst på xbox 360, ps2. ps1 eller wii, data spel blir jag lätt uttråkad på.


Nu har jag lite frågor till ER!

vad är ert favorit spel?
Vad spelar ni helst på?
och slutligen har ni några bra tips till mig?

Kommentarer
Postat av: Hulle

Indeed, du är ochså en oerhört stark GTA4 spelare :P



Diggar din nya blogg design, och väntar förväntasfullt på dina komentarer om de spel jag får dig köra hehe

2010-10-08 @ 21:24:28
Postat av: Sanna

Snyggt! Men spelade ni inte dinosauriespelet? :( Min dino kickade Stoffes dinos ass! Åtminstone en av tre gånger...



Favvospelet är ofc The sims (tänker inte välja ett spec. 1, 2 och trean med alla expansions! Men Superstars var ju något extra...)

Jag spelar helst på datorn men något av mina och Hulles nya konsoller när de kommer lär säkert också funka bra! :P

Tips... Ja du bör testa Super Mario 64 till Nintendo 64 när de grejerna kommer, det är ett måste!

2010-10-08 @ 21:26:02
URL: http://madeofthis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0